Saturday, June 20, 2009

Siri Ceramah / Tazkirah

(I am putting down in this blog a series of recordings of short excerps of talks on Islam, in Malay, sharing with the kampong folks who have access to internet (if any) such talks which are plentiful in the towns and cities but which are very rare in the kampong such as ours. These recordings will be in the form of YouTubes uploaded).

Dari masa ke semasa, saya akan meletakkan dalam blog ini rakaman ceramah / tazkirah yang saya telah rekodkan, atau pun yang saya anggap berguna kepada masyarakat kampong kita ini, untuk di tuntuni oleh sesiapa yang dapat menghubungi blog ini.

Tujuan nya adalah untuk dapat kita berkongsi bersama pengetahuan ugama Islam, yang banyak terdapat di bandar2 besar dan saya memang ketahui sendiri sangat berkurangan di kampong kita.

Ini rakaman yang terbaru saya buat.

http://www.youtube.com/watch?v=QDv8M3vOu8g




Lipat Kajang people (or decendents) are encouraged to participate& contribute (Orang Lipat Kajang, atau keturunan, di jemput memberi sumbangan idea)

No comments:

Post a Comment