Sunday, March 21, 2010

Jamuan JKKK Kg Masjid LK

Petikan dari blog keluarga:(buat makluman dan pengetahuan)

"Aturcara mudah,ucapan aluan pengerusi majlis,ucapan ringkas penghulu,doa Ust Saifuddin dan jamuan nasi beriani selepas itu boleh balik.Sengaja diatur begitu untuk cepat segera.Program dalaman untuk ahli masyarakat.

Malam 06-03-2010 saya pengerusi majlis bersahaja.Saya diminta begitu.Bukan hendak meleret-leret dengan ucapan.Biasanya utamakan perpaduan dan pendidikan anak-anak dalam apa jua keadaan.itulah saranan yang tidak pernah lupa disebut pemimpin dimana-mana program.
Lipat Kajang dikenali sebagai masyarakat yang pentingkan perpaduan dan kasih sayang.Biar ini kita kekalkan sebagai warisan unik untuk generasi akan datang.

TAHNIAH SEMUA WARGA LIPAT KAJANG & JKKK KG MASJID"






Lipat Kajang people (or decendents) are encouraged to participate& contribute (Orang Lipat Kajang, atau keturunan, di jemput memberi sumbangan idea)

1 comment:

  1. jamuan kesyukuran JKKK Kg Masjid telah diadakan pada 6 Mac 2010, tentu banyak kejayaan sepanjang satu tahun yang telah dicapai oleh warga Kg Masjid LK yang wajib disyukuri kepada Allah swt diatas kurniaan Nya, alhamdulillah,
    semoga segala kejayaan dan pencapaian kemajuan di bidang sosial/masyarakat, ekonomi, keagamaan dll dapat dinikmati oleh semua warga, tanpa sebarang batasan.

    ReplyDelete